LVM tūrisma un atpūtas centrs "Spāre"

Par atpūtas un tūrisma centru “Spāre”

 

Atpūtas un tūrisma centrs “Spāre” atrodas pie Gulbju ezera.

“Spārē” ir ērti nakšņot.

Pa Gulbju ezeru var braukt ar laivu.

Apkārtējā mežā var iet pārgājienā vai braukt ar velosipēdu.

 

Atpūtas centra teritorijā ir 8 mājiņas nakšņošanai.

Atpūtas centra galvenajā ēkā ir 4 viesu istabas.

Kopā atpūtas centrā var nakšņot 51 cilvēks.

Viena mājiņa pielāgota cilvēkiem ratiņkrēslos.

Te var nakšņot seši cilvēki.

Mājiņā ir pacēlājs uz otro stāvu.

Arī tualete ir pielāgota cilvēkiem ratiņkrēslos.

 

Atpūtas centrā “Spāre” var nomāt laivas un ūdens velosipēdu.

Apmeklētājiem pieejama pirts un piknika vietas.

Centra darbinieki pastāstīs par labākajām vietām makšķerēšanai.

 

Centrā “Spāre” ir atsevišķa ēka svinībām.

Te var rīkot arī seminārus un konferences.

No ēkas ir skaists skats uz ezeru un mežu.

Šajā ēkā var uzturēties 50 cilvēki.

 

Atpūtas centrā “Spāre” ir bezmaksas internets.

atpūtas iespējas


maksas atpūtas iespējas

Kamīnzāles noma

Kamīnzāles noma

Nakšņošana

Nakšņošana

Sauna

Sauna

 Atpūta uz ūdens

Atpūta uz ūdens

bezmaksas atpūtas iespējas

Peldes Gulbju ezerā

Peldes Gulbju ezerā

Pastaigu takas un trases velosipēdistiem

Pastaigu takas un trases velosipēdistiem

cenas


Istaba “Spāres” galvenajā ēkā

Istaba vienam cilvēkam maksā 40 eiro diennaktī.

Istaba diviem cilvēkiem maksā 60 eiro diennaktī.

Istabās ir duša.

Mājiņa pieciem cilvēkiem

Mājiņa maksā 100 eiro diennaktī.

Mājiņai ir viens stāvs.

Mājiņā ir:

- divas guļamistabas,

- virtuve,

- tualete,

- duša.

Pie mājiņas ir terase.

Divstāvu mājiņa astoņiem cilvēkiem

Mājiņa maksā 200 eiro diennaktī no 1. oktobra līdz 30. aprīlim.

Mājiņa  maksā 240 eiro diennaktī no 1. maija līdz 31. septembrim. 

Šajā mājiņā var pieteikt papildu vietu.

Papildu vieta maksā 15 eiro diennaktī.

Bērniem līdz 7 gadiem papildu vieta ir bez maksas.

 

Mājiņā ir divas guļamistabas.

Katrā guļamistabā ir divas gultas:

- viena gulta diviem cilvēkiem,

- divas gultas vienam cilvēkam.

Mājiņā ir arī:

- virtuve,

- tualete,

- duša,

Viesistabā ir kamīns, dīvāns un televizors.

Pie mājiņas ir terase.

 

Trīsstāvu mājiņa sešiem cilvēkiem

Mājiņa maksā 150 eiro diennaktī no 1. oktobra līdz 30. aprīlim.

Mājiņa maksā 200 eiro diennaktī no 1. maija līdz 31. septembrim.

Mājiņā ir trīs guļamistabas.

Otrajā stāvā ir divas guļamistabas.

Katrā otrā stāva guļamistabā ir divas atsevišķas gultas.

Trešajā stāvā ir viena guļamistaba.

Šeit ir viena gulta diviem cilvēkiem.

Mājiņas pirmajā stāvā ir virtuve un atpūtas istaba.

Trīsstāvīgs namiņš cilvēkiem ratiņkrēslos

Šis namiņš paredzēts 6 cilvēkiem.

Mājiņa maksā 150 eiro diennaktī no 1. oktobra līdz 30. aprīlim.

Mājiņa  maksā 200 eiro diennaktī no 1. maija līdz 31. septembrim. 

Šajā mājiņā var pieteikt papildu vietu.

Papildu vieta maksā 15 eiro diennaktī.

Bērniem līdz 7 gadiem papildu vieta ir bez maksas.

Mājiņā ir pacēlājs uz otro stāvu.

Arī mājiņas tualete ir pielāgota cilvēkiem ratiņkrēslos.

Mājiņā ir trīs guļamistabas.

Otrajā stāvā ir divas guļamistabas.

Katrā otrā stāva guļamistabā ir divas atsevišķas gultas.

Trešajā stāvā ir viena guļamistaba.

Šeit ir viena gulta diviem cilvēkiem.

Mājiņas pirmajā stāvā ir virtuve un atpūtas istaba.

Pirts

Pirts noma par pirmo stundu maksā 30 eiro.

Katra nākamā stunda maksā 20 eiro.

Telts vieta

Telts vieta maksā 5 eiro diennaktī.

Par katru cilvēku papildus jāmaksā 2 eiro. 

Velosipēdu noma

Velosipēdu noma par pirmo stundu maksā 3 eiro.

Katra nākamā stunda maksā 2 eiro.

Velosipēdu var nomāt uz visu dienu.

Tad velosipēdu noma maksā 7 eiro par pirmo dienu.

Katra nākamā diena maksā 6 eiro.

 

Nomāt var:

- divus pieaugušo velosipēdus,

- vienu bērnu krēsliņu,

- vienu bērnu velosipēdu ar ķiveri un vesti.

Laivu noma

Laivu noma maksā 5 eiro stundā.

Laivu var nomāt uz visu dienu.

Tad laivu noma maksā 9 eiro par dienu.

Kamīnzāle

Kamīnzāles noma maksā 50 eiro stundā.

Kamīnzāles noma uz 8 stundām maksā 135 eiro.

Kamīnzāli uz 8 stundām var nomāt laikā no plkst. 12.00 līdz 22.00.

Kamīnzāles noma uz visu diennakti maksā 250 eiro.

Treilera vieta

Treilera vieta maksā 10 eiro diennaktī.

Par katru cilvēku papildus jāmaksā 2 eiro.

Piknika vieta

Piknika vieta maksā 5 eiro stundā.

Piknika vietā drīkst uzturēties līdz 10 cilvēkiem. 

SUP dēļu noma

SUP dēļu noma pirmo stundu maksā 7 eiro.

Katra nākamā stunda maksā 5 eiro.

Ūdens velosipēdu noma

Ūdens velosipēdu noma maksā 5 eiro stundā.

biežāk uzdotie jautājumi


Kā var rezervēt mājiņu “Spārē”?

Mājiņu var rezervēt:

- pa tālruni 26 669 099 vai 29 464 083,

- pa e-pastu spare@lvm.lv,

- vietnē booking.com.

Vai “Spārē” drīkst vest mājdzīvniekus?

Jā. Atpūtas centrā “Spāre” atļauts vest mājdzīvniekus.

Saimniekam jāatbild par mājdzīvnieku.

VVai “Spārē” var nopirkt dāvanu kartes?

Jā. Dāvanu kartes var nopirkt:

- pa tālruni 26 669 099,

- pa e-pastu spare@lvm.lv.

Vai Gulbju ezerā drīkst makšķerēt?

Jā. Ezerā drīkst makšķerēt.

Makšķerniekiem jāiegādājas speciāla atļauja.

Vai ezerā drīkst braukt ar savu laivu?

Nē. Ezerā drīkst braukt tikai ar “Spāres” laivām.

Vai pastaigu takas un trases velosipēdiem pieejamas tikai “Spāres” viesiem?

Nē. Pastaigu takas un trases velosipēdiem ir pieejamas ikvienam.

Tās ir bez maksas.

Cikos drīkst reģistrēties atpūtas centra “Spāre” mājiņās?

Reģistrēties var no plkst. 14.00.

Mājiņas un istabas jāatbrīvo līdz plkst. 12.00.

Vai “Spāre” darbojas visu gadu?

Jā. “Spāre” darbojas visu gadu.

Vai mājiņās var pieteikt papildu guļvietas?

Papildu guļvietas var pieteikt tikai divstāvu mājiņās.

Tās ir mājiņas ar numuriem 1 un 2.

Papildu vietas cena ir 15 eiro.

Kā var nopirkt atļauju makšķerēšanai Gulbju ezerā?

Atļauju var nopirkt centrā “Spāre”.

Atļauju var nopirkt katru dienu no 9.00 līdz 19.00.

Kādi noteikumi jāievēro makšķerniekiem?

Makšķerniekiem ir jāievēro noteikumi par:

- makšķerēšanas rīkiem;

- makšķerēšanas veidiem;

- noķerto zivju daudzumu;

- citiem ierobežojumiem.

Tie ir valdības noteikumi.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums