Lielauces ezers

Lielauces ezerā var aktīvi atpūsties. Šeit var arī nakšņot atpūtas mājiņās. Ezerā var ķert līdakas, asarus un līņus.

Par Lielauces ezeru

 

Ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.

Ezerā var aktīvi atpūsties.

Pie ezera ir laivu bāze.

Laivu bāzē ir 15 laivas un SUP dēļi.

Pa nakti var palikt 4 atpūtas mājiņās.

Tās peld ezera ūdenī.

Ezeram blakus ir Lielauces pils.

No pils var aiziet uz ezeru.

Apmeklētāji uz ezeru iet pa dēļu laipu.

No laipas var redzēt ezeru un apkārtni.

Apmeklētāji var staigāt gar ezeru.

Ezers ir skaists.

Ezerā var redzēt daudz putnu.

6 galerija lielaucesezers maza

Ezera krasts ir purvains.

Tāpēc uz ezeru jāiet pa laipu.

Ezera dibenā ir dūņas.

Ezers ir daļa no Vīķu purva lieguma.

Liegums ir aizsargājama vieta.

Tajā apmeklētāji saudzē putnus un augus.

Ezerā var izmantot tikai nomātas laivas.

Braukt ar svešām laivām ezerā ir aizliegts.

cenas


Laivas noma

Laivas noma uz 1 stundu maksā 5 eiro.

Darba dienā laivas noma uz visu dienu maksā 8 eiro.

Brīvdienās un svētku dienās laivas noma uz visu dienu maksā 10 eiro.

SUP dēļa noma

SUP dēļa uz 1 stundu maksā 10 eiro.

Pēc pirmās stundas SUP dēļa noma maksā 5 eiro par stundu.

Ūdensvelosipēda noma

Ūdens velosipēda noma uz 1 stundu maksā 4 eiro.

Atpūtas mājiņa ar 4 gultām

Atpūtas mājiņa ar 4 gultām maksā 25 eiro par vienu diennakti.

Atpūtas mājiņa ar 2 gultām un laivas noma

Pie Lielauces ezera var uzreiz samaksāt par nakšņošanu mājiņā un laivas nomu.

Tas maksā 35 eiro par vienu diennakti.

Gultas vieta mājiņā

Atpūtas mājiņā ar var nakšņot arī viens cilvēks.

Tas maksā 8 eiro par vienu diennakti.

Tad mājiņā brīvās vietas piedāvā citiem atpūtniekiem.

Veļas komplekta noma

Viena veļas komplekta noma maksā 4,50 eiro.

Maksa par malku

Viens malkas iepakojums maksā 2,50 eiro.

Maksa par atpūtas vietu

Atpūtas vieta uz 1 stundu maksā 5 eiro.

Pēc pirmās stundas atpūtas vieta maksā 3 eiro par stundu.

biežāk uzdotie jautājum


Vai ezeru var apmeklēt ar mājdzīvniekiem?

Jā, ezeru var apmeklēt ar mājdzīvniekiem.

Jāievēro ezera kārtības noteikumi.

Vai pie Lielauces ezera ir dušas?

Nē, pie Lielauces ezera dušu nav.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
sākums
objekti kartē
Profils

Krāsu uztvere

Teksta lielums