Dabas parka glempings

Dabas parka glempings atrodas Tērvetē. Glempinga saimnieki ir “Latvijas valsts meži”. Blakus ir dabas parks un ezers. Apkārt ir priežu mežs. Te ir skaisti.

Par dabas parka glempingu

 

Glempings ir atpūtas vieta dabā.

Glempingā ir teltis vai mājiņas ar tādām ērtībām kā pilsētas mājās.

Piemēram, ar televizoru, dušu un ledusskapi.

Glempingā var nakšņot šādās mājiņās:

  • makšķernieku mājiņās;
  • mājiņās kokā;
  • pazemes mājiņās.

Mājiņas atšķiras.

Dažās mājiņās dzīvot ir ērtāk.

Divās pazemes mājiņās var ērti dzīvot cilvēki ar kustību traucējumiem.

Glempingā var nakšņot arī savā treilerā, autofurgonā vai teltī.

Treilers ir neliela mājiņa uz riteņiem.

Mājiņu velk automašīna.

Autofurgons ir ceļošanai piemērota automašīna.

Autofurgonā var gulēt, gatavot ēst un mazgāties.

Uz glempingu var braukt kopā ar mīļoto, ģimeni vai draugiem.

Te var atpūsties arī viens pats.

Naktsmītnes var rezervēt pa telefonu 26 115 333

vai pa e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Izklaides

Glempingā var dažādi izklaidēties.

 

Bez maksas var:

  • apmeklēt Latvijas valsts mežu dabas parku;
  • pastaigāties pa apkārtni;
  • braukt ar savu velosipēdu pa apkārtni;
  • spēlēt volejbolu un basketbolu.

 

Par maksu var:

  • braukt ar laivu;
  • braukt ar ūdens velosipēdu;
  • braukt ar SUP dēli.

 

SUP dēlis ir dēlis ar airi.

Ar SUP dēli var peldēt pa ūdeni.

Cilvēks uz dēļa parasti stāv kājās.

Glempinga teritorijā ir iekārtotas arī piknika vietas.

Piknika vietās ir nojume un ugunskura vieta.

Piknika vietas atrodas pie makšķernieku namiņiem.

Tās ir par maksu.

 

Ievērojiet!

Ziemā un pavasarī ezers var būt aizsalis.

Ledus uz ezera var būt plāns.

Tad uz ledus nedrīkst kāpt.

Pa Tērvetes ezeru ar laivām var braukt tikai

ar uzņēmuma “Latvijas valsts meži” atļauju.

Atļauja ir jānopērk.

 

cenas


Laivas noma

5 eiro stundā

9 līdz 12 eiro dienā darba dienās

15 eiro dienā brīvdienās un svētku dienās

Ūdensvelosipēda noma

6 eiro stundā

SUP dēļa noma

10 eiro par pirmo stundu

5 eiro par katru nākamo stundu

Atpūta mājiņā kokā

135 eiro diennaktī

Atpūta pazemes mājiņā

135 eiro diennaktī

Atpūta divvietīgā makšķernieku mājiņā

25 eiro diennaktī

30 eiro diennaktī piektdienās un setdienās vasarā

Atpūta trīsvietīgā makšķernieku mājiņā

30 eiro diennaktī

35 eiro diennaktī piektdienās un sestdienās vasarā

Atpūta četrvietīgā makšķernieku mājiņā

35 eiro diennaktī

40 eiro diennaktī piektdienās un sestdienās vasarā

Veļas komplekta noma

5 eiro

Telts vietas noma

4 eiro par vienu cilvēku

Bērniem līdz 8 gadu vecumam par telts vietu nav jāmaksā

 

Automašīnas stāvvieta

Automašīnu var novietot tuvu ezeram par 3 eiro.

Tad ir arī jānomā laiva vai atpūtas mājiņa.

Makšķernieki var novietot automašīnu tuvu ezeram par 8 eiro.

Treileru var novietot tuvu ezeram par 15 eiro.

 

Nojumes noma

5 eiro stundā

20 eiro dienā

Pirts noma

20 eiro par pirmo stundu

15 eiro par katru nākamo stundu

Dušas noma

3 eiro vienam cilvēkam

Maksa par malkas maisu

4 eiro

Dabas parka apmeklējums

Glempinga viesi var apmeklēt Dabas parku Tērvetē  bez maksas.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
sākums
objekti kartē
Profils

Krāsu uztvere

Teksta lielums