dabas ziņas

Kategorijas:
experts-icon Eksperti
Tēmas:
#atklājumi
#atpūta pie ūdens
#idejas brīvdienām
#kukaiņi
#putni
experts-icon Eksperti
Melnā meža pērle – vārpainā krauklene

  Latvijas mežos aug vārpainā krauklene. Dažkārt to sauc arī par vārpu kraukleni. Par vārpaino kraukleni stāsta dabas pētnieks Ilmārs Tīmanis. Vārpainā krauklene ir...

experts-icon Eksperti
Jauna pastaigu taka Zvirgzdes Baltajā kāpā

Zvirgzdes Baltās kāpas apkārtnē izveidota jauna pastaigu taka. Pastaigu taka ir 5,2 kilometrus gara. Tajā gājēji var iepazīt Baltās kāpas daudzveidību.   Taka ir...

experts-icon Eksperti
Atjaunota atpūtas vieta pie Čertoka ezera

Čertoka ezers atrodas netālu no Krāslavas. Čertoka ezeru sauc arī par Velnezeru. Ezers un tā apkaime ir unikālas dabas vērtības. Senos laikos pazemes ūdeņi izskaloja...

experts-icon Eksperti
Iepazīsti mazo putnu zeltgalvīti

Zeltgalvītis ir mazākais putns Latvijā un visā Eiropā. Par zeltgalvīti stāsta dabas pētnieks Ilmārs Tīmanis.   Zeltgalvītis dzīvo mežā. Tomēr dažreiz tas meklē...

experts-icon Eksperti
Kā un kad meža zvēri mostas no ziemas miega

Daļa zvēru ziemu pavada ziemas miegā. Pavasarī kļūst siltāks un zvēri mostas no ziemas miega. Marta vidū var satikt pirmos ežus. Pēc ežiem mostas sikspārņi, sicistas un...

experts-icon Eksperti
Nemanāmais meža iemītnieks – parastā mizložņa

Latvijā bieži sastopama parastā mizložņa. Tas ir neliels putns. Parastā mizložņa dzīvo dažādos mežos. Taču to var sastapt arī parkos un dārzos. Par parastās mizložņas pazīmēm...

experts-icon Eksperti
Jaunumi Pūsēnu kalnā

Gada sākumā pabeigti būvdarbi Pūsēnu kalnā. Pūsēnu kalns ir aizsargājams dabas piemineklis dabas parkā “Bernāti”. Tas atrodas Kurzemē, Nīcas pagasta Jūrmalciemā. Pūsēnu kalns...

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums