mammadaba 12 galamērķi


LVM Kalsnavas arborētums

Kalsnavas kolekcijas saimnieks ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”. Kalsnavas arborētums ir krāšņi ziedošs pagalms. Tajā aug reti koki un augi no visas pasaules. Te var pavadīt dienu kopā ar draugiem vai ģimeni. Reto koku dārzā var iepazīt ļoti daudz dažādu koku un krūmu. Tie...

Gida pakalpojumi
Grupām un skolēniem
Kempera vieta
Konferenču zāle
Nojume
Pastaigu takas
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem
WI-FI

LVM dabas parks Tērvetē

Pirms apmēram 60 gadiem Tērvetē izveidoja pirmās pastaigu takas. Tagad parks aizņem vairāk nekā 1200 hektārus. Lielu parka daļu veido Pasaku pasaule. Parka apskatei vajag vismaz 3 stundas. Tērvetē dzīvoja latviešu rakstniece Anna Brigadere. Anna Brigadere ir uzrakstījusi pasaku lugu par...

Distance: Līdz 35 km
Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Grupām un skolēniem
Informācijas centrs
Pastaigu takas
Pieejama ēdināšana
Piemērots bērniem
Ugunskura vieta
WI-FI

LVM Lielauces ezers

  Ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”. Ezerā var aktīvi atpūsties. Pie ezera ir laivu bāze. Laivu bāzē ir 15 laivas un SUP dēļi. Pa nakti var palikt 4 atpūtas mājiņās. Tās peld ezera ūdenī. Ezeram blakus ir Lielauces pils. No pils var aiziet uz...

Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Pie ūdeņiem
Piemērots bērniem
Putnu vērošana
Ūdens mājiņa

LVM Kaņiera ezers

  Ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”. Kaņiera ezerā vēro putnus. Kaņiera ezers patīk makšķerniekiem un putnu vērotājiem. Kaņiera ezerā ķer dažādas zivis. Kaņiera ezers ir izveidojies no senas jūras līča. Ezers ir aizsargājama vieta. Tajā...

Atļauts ar mājdzīvniekiem
Informācijas centrs
Makšķerēšana
Nojume
Pastaigu takas
Pie ūdeņiem
Piemērots bērniem
Pirts/sauna
Putnu vērošana
Ugunskura vieta

LVM dabas parka glempings

Glempings ir atpūtas vieta dabā. Glempingā ir teltis vai mājiņas ar tādām ērtībām kā pilsētas mājās. Piemēram, ar televizoru, dušu un ledusskapi. Glempingā var nakšņot šādās mājiņās: - makšķernieku mājiņās; - mājiņās...

Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Kempera vieta
Maksas vieta
Nojume
Pastaigu takas
Pie ūdeņiem
Piemērots ar kustību traucējumiem
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem
Pirts/sauna
Ugunskura vieta
WI-FI

LVM tūrisma un atpūtas centrs “Ezernieki”

  Atpūtas un tūrisma centrā “Ezernieki” var atpūsties viens vai ar draugiem. Centrā “Ezernieki” var rīkot pasākumus. Te ir istabas nakšņošanai. Istabās var nakšņot pat 80 cilvēki. Centrā “Ezernieki” ir plaša teritorija. Teritorijā var...

Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Kempera vieta
Konferenču zāle
Maksas vieta
Pastaigu takas
Pie ūdeņiem
Piemērots ar kustību traucējumiem
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem
Pirts/sauna
Ugunskura vieta
WI-FI

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums