Par "Ezerniekiem"
Atpūtas un tūrisma centrā “Ezernieki” var atpūsties viens vai ar draugiem.
Centrā “Ezernieki” var rīkot pasākumus.
Te ir istabas nakšņošanai.
Istabās var nakšņot pat 80 cilvēki.
Centrā “Ezernieki” ir plaša teritorija.
Teritorijā var nakšņot teltī vai treilerā.
Centrs “Ezernieki” piedāvā nomāt trīs viesu mājas un teritoriju.
Centra teritorija ir 6 hektāri.
Teritorijā ir futbola laukums.
Tur var spēlēt arī citas spēles.
“Ezernieku” teritorijā ir vietas teltīm, autostāvvieta un tualete.
Teritorijā ir arī nojume mielastam un deju laukums.
Centrā “Ezernieki” var nomāt:
- pludmales volejbola laukumus,
- strītbola grozus,
- divriteņus,
- laivas,
- ūdens velosipēdu,
- SUP dēļus.
“Ezerniekos” aktīvi atpūsties var pat tūkstoš cilvēku.
“Ezerniekos” ir svinību zāle.
No svinību zāles paveras skaists skats uz ezeru.
Svinību zālē var atpūsties pat 80 cilvēki.
Svinību zāle ir piemērota cilvēkiem ratiņkrēslos.

“Ezerniekos” ir arī kamīnzāle, pirtiņa un 18 istabas.
Visās istabās ir atsevišķa tualete un duša.
Viena istaba ir pieejama cilvēkiem ratiņkrēslos.
Šajā istabā ir gulta diviem cilvēkiem.
Atpūtas centrā ir bezmaksas internets.
Centrs “Ezernieki” saņēmis Zaļo sertifikātu.
Tas apliecina centra rūpes par vidi.
Atpūtas centrs “Ezernieki” saņēmis labas atsauksmes no viesiem.
Vietnē booking.com centrs saņēmis vērtējumu 9,7.