
Zilās vizbulītes ir savvaļas pavasara puķes.
Vizbulītes uzzied tūlīt pēc sniega nokušanas.
Vizbulīšu ziedos ir daudz ziedputekšņu.
Vizbulītes ar īpaši garām putekšņlapām ir sastopamas reti.
Tikpat reti ir sastopamas vizbulītes ar pavisam īsām putekšņlapām.
Vizbulītes pievilina pirmos pavasara kukaiņus: bites, kamenes, ziedmušas.
Zilajai vizbulītei ir dažādas ziedu formas un krāsas.
Vizbulītes krāsa ir atkarīga no vides, kurā puķe aug.
Skābā vidē ziedi iekrāsojas sārti.
Sārmainā vidē ziedi ir zili.
Neitrālā vidē ziedi ir violeti.
Dažkārt augam trūkst krāsvielas.
Tad veidojas baltas vizbulītes.
Reti vizbulītes zied ar raibiem un pildītiem ziediem.