
Pelēču ezera purvs atrodas Preiļu novadā.
Pelēču ezera purvs ir aizsargājama vieta.
Tagad Pelēču ezera purvs ir sakopts.
Pelēču ezera purvā izveidota jauna pastaigu taka.
Pelēču ezera purvā ierīkota arī skatu platforma.
To darīja “Latvijas valsts meži” un Preiļu novada pašvaldība.
Jaunā pastaigu taka ir 200 metrus gara.
Tā ved cauri purvam.
Takas galā ir skatu platforma un soli atpūtai.
Skatu platforma ir 3,5 metrus augsta.
No skatu platformas var vērot skaisto purvu.
Pastaigu taka ir piemērota cilvēkiem ratiņkrēslos.
Taka ir plata un līdzena.
Takai ir arī apmale drošībai.
Takas malās ir soli.
Takas malās drīz būs arī plakāti.
Tajos būs stāstīts par retajiem purva augiem un dzīvniekiem.