LVM Jaunmoku pils

Par Jaunmoku pili

 

Jaunmoku pils ir sena medību māja.

Pilī un parkā var atpūsties ceļotāji un tūristu grupas.

Te notiek arī pasākumi un svinības.

Pils un parka saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.

 

Pils atrodas skaistā vietā Kurzemē.

Pils atrodas 75 kilometrus no Rīgas.

Pils būvēta 1901. gadā.

Skaistā celtne bija paredzēta Džordžam Armitstedam.

Džordžs Armitsteds bija Rīgas mērs.

Kopš tiem laikiem pils īpašnieki vairākkārt ir mainījušies.

Svarīgākais pils izskatā ir saglabājies.

Pils ir liela un varena.

Pils telpas ir skaistas.

Tajās atrodas vecas un greznas podiņu krāsnis.

Jaunmoku pils ir viena no zināmākajām atpūtas vietām Latvijā.

 

Pils telpās var:

- paēst restorānā,

- apmeklēt Meža muzeju,

- dzīvot viesnīcā,

- rīkot svinības un konferences.

 

Pils parkā var:

- pastaigāties,

- braukt ar laivu,

- spēlēt spēles,

- orientēties,

- atpūsties.

 

Plašāku informāciju var saņemt pa tālruni 26 187 442.

Jautājumus var uzdot e-pastā This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

atpūtas iespējas


maksas atpūtas iespējas

Orientēšanās pilī vai parkā

Meža muzejs

Meža krokets

Brauciens ar laivu

bezmaksas atpūtas iespējas

Meža šahs

Parkā var lietot kvadrātkodu

cenas


Ieejas maksa Jaunmoku pils muzejā

5,50 eiro – vienam pieaugušajam

3,50 eiro – vienam studentam

3,50 eiro – vienam pensionāram

3 eiro – vienam skolēnam

3 eiro – vienai personai ar invaliditāti (I un III grupa)

14 eiro – ģimenes biļete (2 pieaugušie + 2 bērni)

20% atlaide uzrādot “3+ Ģimenes karti”

Pasākumu laikā dažreiz ir slēgtas pirmā stāva telpas.

Tad muzeja biļete ir ar 20 % atlaidi.

Bezmaksas ieeja

- pirmsskolas vecuma bērniem;

- cilvēkiem ar 1. grupas invaliditāti un to pavadoņiem. Cilvēkiem jāuzrāda apliecība;

- lielu grupu vadītājiem;

- Latvijas muzeju darbiniekiem. Darbiniekiem jāuzrāda apliecība;

- citu valstu muzeju darbiniekiem. Darbiniekiem jāuzrāda apliecība.

Maksa par gidu pakalpojumiem

Jaunmoku pilī ir gids un audiogids.

Audiogids ir kā neliels atskaņotājs.

Tajā ierakstīta informācija par pili.

Stāsta ilgums ir 40 minūtes.

Audiogida noma maksā 3 eiro vienam cilvēkam.

 

Audiogids ir četrās valodās:

- latviski;

- angliski,

- krieviski.

Pa pili var staigāt kopā ar gidu.

Ekskursijām ar gidu ir šādas cenas:

- grupai līdz 10 personām latviešu valodā – 20 eiro,

- grupai līdz 10 personām svešvalodā – 30 eiro,

- grupai līdz 25 personām latviešu valodā – 20 eiro,

- grupai līdz 25 personām svešvalodā – 50 eiro.

 

Ar gidu pili var apmeklēt arī pēc darba laika.

Pēc darba laika gidam ir jāpiemaksā puse no noteiktās summas.

 

Piemērs 

Gida pakalpojums maksā 20 eiro.

Pēc darba laika jāpiemaksā vēl puse no summas – 10 eiro.

Tātad ekskursijas šādā gadījumā maksās 30 eiro.

Fotografēšanās pilī

Pils istabās var fotografēties.

Pilī nav fotogrāfa.

Klients uz pili dodas kopā ar savu fotogrāfu.

Fotografēšanās pils telpās maksā 60 eiro par vienu stundu.

Fotografēšanās paredzēta grupai līdz 10 cilvēkiem.

Fotografēšanās ir iepriekš jāpiesaka pa telefonu 26 187 442

vai pa e-pastu info@jaunmokupils.lv.

Laivas noma

Laivas nomas cenas:

- 5 eiro 30 minūtes;

- 7 eiro viena stunda.

Monētu kalšana

Pilī var izkalt monētas.

Tas maksā:

- 1,50 eiro par alumīnija monētu;

- 25 eiro par sudraba monētu.

Nakšņošana pils istabās

Cena par vienu diennakti:

- 130 eiro par Dorotejas istabu;

- 130 eiro par Pilskunga istabu.

Viesnīcā reģistrējas no 14.00.

Istabas jāatbrīvo līdz 12.00.

Nakšņošana Dīķa namiņā

Dīķa namiņa īre maksā 150 eiro dienā.

Namiņā ir:

- divas atsevišķas istabas,

- virtuves stūrītis,

- stāva atpūtas zāle.

Namiņā var uzturēties 6 cilvēki.

Viesnīcā jāreģistrējas no 14.00.

Istabas jāatbrīvo līdz 12.00.

 

Nakšņošana Muižas ēkā

Cenas par vienu diennakti:

- 60 eiro par divvietīgu istabu;

  

- 80 eiro par divstāvīgu istabu.

 

Divstāvīgajās istabās var nakšņot līdz četriem cilvēkiem.

Viesnīcā jāreģistrējas no 14.00.

Istabas jāatbrīvo līdz 12.00.

 

Brokastis viesnīcā

Viesnīcā var paēst brokastis.

Tās maksā 8 eiro vienam pieaugušajam.

Bērnam līdz 7 gadu vecumam brokastis maksā 4 eiro.

 

piedāvājums grupām


Angļu tējas vakars

Tējas vakara tradīcijas ir pārņemtas no Anglijas.

Angļi ir zināmi un izslavēti tējas dzērāji.

Tējas vakarā viesi dzer tēju un ēd uzkodas kopā ar draugiem.

Tradicionālās angļu uzkodas gatavo pils šefpavārs.

Tēju dzer skaistā pils istabā.

Tējas vakarā pils darbinieki stāsta par tējas vakara tradīcijām.

Tējas vakara cena vienam cilvēkam ir 15 eiro. 

Grupā var būt no 6 līdz 15 cilvēkiem.

Tējas vakara ilgums ir divas stundas.

Pieteikt tējas vakaru var pa tālruni 26 187 442.

Cena

15 eiro no personas

Ilgums

2 stundas

Izlaušanās istaba “Zaļā meža melnie stāsti”

Izlaušanās istaba atrodas Jaunmoku pils Piena mājas pagrabā.

Te izveidota sumpurņa ala.

Sumpurņa alā dalībnieki spēlē izlaušanās spēli.

Spēlē jāatrisina 7 uzdevumi.

Tā var atbrīvot meža iemītniekus.

Tad no alas var izkļūt arī paši.

Spēle patīk gan pieaugušajiem, gan bērniem.

Spēles laikā dalībnieki kļūst par vienotu komandu.

Dalība spēlē 2–6 cilvēkiem maksā 30 eiro.

Spēles ilgums ir viena stunda.

Cena

30 eiro (2–6 personām)

Ilgums

1 stunda

Ballīte pie meženītēm

Ziemassvētku laikā Meža muzeja laumiņas aicina uz ballīti pilī.

Šīs laumiņas sauc par meženītēm.

Katra meženīte rūpējas par kādu Meža valstības daļu:

- kokiem;

- sēnēm;

- ogām;

- dzīvniekiem;

Katrai meženītei ir sava gudrība un spējas.

Katrai ir sava viltība un niķi.

 

Meženītes ar viesiem:

- dejo; 

- rotaļājas; 

- ļaujas pārvērtībām;

- māca meža gudrības. 

 

Pie meženītēm katrs viesis var izgatavot Ziemassvētku dāvanu.

Tā ir jauka piemiņa no pils.

Ballītes pie meženītēm notiek decembrī.

Ballītes cena ir 10 eiro vienam cilvēkam.

Ballīti var pieteikt pa tālruni 26 187 442.

Laiks

Decembrī

Cena

10 eiro no personas

Ekskursija pils dāmas pavadībā

Skaistās pils istabas var izstaigāt un apskatīt kopā ar pils dāmu.

Istabas un mēbeles var apskatīt pils pirmajā stāvā.

Pils otrajā stāvā var redzēt apskatīt Meža muzeja izstādes.

Pilij ir 20 metrus augsts tornis.

Pa torņa logiem var redzēt skaistus skatus un tuvējo apkārtni.

Ekskursijas cena: ieejas biļete muzejā un samaksa gidam.

Ekskursiju pieteikt var pa tālruni 26 187 442.

Cena

ieejas biļete muzejā un samaksa gidam

mammadaba meža muzejā

Mammadaba aicina dažāda vecuma skolēnus

uz nodarbību pilī un pils parkā.

Nodarbības laikā skolēni var:

- uzzināt par Latvijas dabu un dzīvniekiem;

- iet pastaigā pils parkā;

- veikt dažādus jautrus mācību uzdevumus.

Nodarbības notiek: 

- latviski; 

- angliski;

Nodarbības notiek visu gadu.

Nodarbības cena ir 2,50 eiro vienam skolēnam.

Par gida darbu jāmaksā klāt atsevišķi.

Nodarbību var pieteikt pa tālruni 26 187 442.

Laiks

Visu gadu

Cena

2,50 eiro skolēniem un gida pakalpojuma izmaksas

Zāļu tēju degustācija

Cilvēki zāļu tējas dzer kopš seniem laikiem.

Ar zāļu tējām uzlaboja veselību.

Tagad īpaši cilvēki prot gatavot zāļu tējas.

Tos cilvēkus sauc par tējziņiem.

Pils tējzine aicina viesus dzert dažādas zāļu tējas.

To sauc par degustāciju.

Pils tējzine tējas ir ievākusi pils dārzā.

Degustācijas laikā pilī dod dzert 10 dažādu šķirņu tējas.

Pils tējzine var stāstīt latviski, angliski vai krieviski.

Degustācija maksā:

- 6 eiro vienam pieaugušajam;

- 2,50 eiro vienam skolēnam.

Par tējzines darbu jāmaksā klāt atsevišķi.

Samaksa tējzinei ir tāda pati kā gidam.

Zāļu tēju degustāciju var pieteikt pa tālruni 26 187 442.

Zāļu tēju degustācijas notiek visu gadu.

Laiks

Visu gadu

Cena

6 eiro pieaugušajiem, 2,50 eiro skolēniem un gida pakalpojuma izmaksas

Kāzas pilī

Jaunmoku pils ir skaista un grezna svinību vieta.

Te var svinēt kāzas.

Pils parkā atrodas skaista lapene un strūklaka.

Vasarā pils parkā dzied putni.

Tieši lapenē bieži notiek svinību ceremonija.

Ceremonija var notikt arī jebkurā pils zālē.

Pilī ir dažāda lieluma zāles.

Pils darbinieki kāzu svinībām zāles īpaši izrotā.

Tajās var uzņemt no 50 līdz 400 viesiem.

Jaunais pāris var:

- braukt pa pils apkārtni zirga pajūgā;

- doties īpašā kāzu ekskursijā

- staigāt pa pili un parku;

- kalt laimes monētas;

- fotografēties.

 

Kāzas pilī būs neaizmirstamas un krāšņas!

Pils un parks kāzu viesiem ir pieejami visu diennakti.

Kāzas pilī var rīkot visu gadu.

Pieteikt kāzu svinības var pa tālruni 26 187 442 vai pa e-pastu info@jaunmokupils.lv

Laiks

Visu gadu

Telpas pasākumiem

Pilī var rīkot lielus un mazus pasākumus.

Pilī var rīkot svētkus, sanāksmes un izstādes.

Pils zālēs var pulcēties līdz 400 cilvēkiem.

Pils zāles ir aprīkotas ar tehniku.

Zālēs ir mikrofoni, skaļruņi, ekrāni.

Zāles var skaisti izrotāt. 

Pilī ir Kolonnu zāle un Baltā zāle.

Pa Baltās zāles logiem uz priekšu var redzēt dīķi.

Baltajā zālē atrodas skaisti kamīni.

Pils zālēs pasākumus var rīkot visu gadu.

Plašāka informācija pa tālruni 26 187 442.

Laiks

Visu gadu

biežāk uzdotie jautājumi


Kā strādā Jaunmoku pils?

Vasarā no maija līdz septembrim pili var apskatīt no 9.00 līdz 20.00.

Ziemā no oktobra līdz aprīlim pili var apskatīt no 9.00 līdz 17.00.

 

Viesnīca ir atvērta visu diennakti.

 

Restorāns strādā sestdienās un svētdienās.

Citā laikā restorāna apmeklējums jāpiesaka iepriekš pa tālruni 26 187 442

 

Parks un teritorija strādā visu diennakti.

Jaunāko informāciju var lasīt šeit: www.jaunmokupils.lv

Vai Jaunmoku pils un parks ir atvērti visu gadu?

Jā. Jaunmoku pils un parks ir atvērti visu gadu.

Vai par ieeju Jaunmoku pils parkā un muzejā ir jāmaksā?

Par ieeju pils parkā nav jāmaksā.

Par ieeju Jaunmoku pilī un pils muzejā ir jāmaksā.

Vai Jaunmoku pilī ir atļauts vest dzīvniekus?

Pilī un parkā drīkst vest dzīvniekus.

Dzīvnieki jātur pie pavadas.

Pilī un viesnīcā ir īpaši noteikumi dzīvniekiem.

Vai var nopirkt dāvanu karti pils apmeklējumam?

Dāvanu kartes pils apmeklējumam var nopirkt: 

- pilī;

- mājaslapā www.jaunmokupils.lv 

- pa tālruni 26 187 442;

- e-pastā info@jaunmokupils.lv.

Dāvanu kartes var būt elektroniskas un papīra formātā.

Cikos jāreģistrējas viesnīcā?

Viesnīcā reģistrējas no plkst. 14.00.

Istabas jāatbrīvo līdz plkst. 12.00.

Vai pilī un parkā var rīkot svinības?

Pilī un parkā var rīkot dažādus pasākumus.

Pasākumos var piedalīties līdz 400 cilvēkiem. 

Pils darbinieki piedāvā:

- izmantot viesnīcu;

- sagatavot telpas svinībām;

- pagatavot ēdienus svinībām;

- pasniegt ēdienus svinību viesiem.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums