Par Kaņiera ezeru

 

Ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.

Kaņiera ezerā vēro putnus.

Kaņiera ezers patīk makšķerniekiem un putnu vērotājiem.

Kaņiera ezerā ķer dažādas zivis.

Kaņiera ezers ir izveidojies no senas jūras līča.

Ezers ir aizsargājama vieta.

Tajā apmeklētāji saudzē putnus un augus.

Kaņiera ezers ietilpst Ķemeru nacionālajā parkā.

Ezerā ir 14 salas.

Uz salām atpūšas ūdensputni.

Ūdensputni labi peld un nirst ūdenī.

Kaņiera ezerā ir novērotas vairāk nekā 200 putnu sugas.

Ezers ir nozīmīga putnu vieta Eiropā.

8 galerija kanieraezers

Kaņiera ezers ir sekls.

Vidējais dziļums ezerā ir mazāks par vienu metru.

Tikai dažās vietās ezers ir gandrīz divus metrus dziļš.

Putnus Kaņiera ezerā vēro no marta līdz oktobrim.

Pavasarī un vasaras sākumā uz ezeru var doties nakts ekskursijās.

Naktī var klausīties putnu dziesmas.

Dienā var vērot jūras ērgli.

Jūras ērglis ezerā ķer zivis.

2 galerija kanieraezers

Pie Kaņiera ezera ir laivu bāze.

Laivu bāzē ir laivu novietne, auto stāvvieta un tualete.

 

Bāzē apmeklētāji var nomāt:

- laivas,

- ūdens velosipēdus,

- SUP dēļus. 

 

Ezerā var lietot tikai nomātas laivas.

Braukt ar svešām laivām ezerā ir aizliegts.

 

Laivu noma ir no 1. maija.

Ziemā ezerā ir ledus.

Tad laivu noma nestrādā.

 

Pie ezera ir piknika vietas.

Vairāk informācijas var saņemt pa tālruni 29 25 35 14 vai e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

atpūtas iespējas


bezmaksas atpūtas iespējas

Kaņiera ezera niedru taka

Kaņiera ezera niedru taka

Putnu vērošanas tornis

Putnu vērošanas tornis

Kaņiera pilskalna taka un tornis

Kaņiera pilskalna taka un tornis

maksas atpūtas iespējas

Aktīvās atpūtas iespējas

Aktīvās atpūtas iespējas

Piedāvājums makšķerniekiem

Piedāvājums makšķerniekiem

cenas


Laivu noma

Laivu var iznomāt uz visu dienu no 7.00 līdz 22.00.

Laivu noma uz 1 stundu maksā 5 eiro.

Darba dienā laivas noma maksā 9–12 eiro par dienu.

Brīvdienās un svētku dienās laivas noma maksā 15 eiro par dienu.

SUP dēļa noma

SUP dēļa noma uz 1 stundu maksā 10 eiro.

Pēc pirmās stundas SUP dēļa noma maksā 5 eiro par stundu.

Ūdensvelosipēda noma

Ūdens velosipēda noma uz 1 stundu maksā 6 eiro.

biežāk uzdotie jautājumi


Vai ezeru var apmeklēt ar mājdzīvniekiem?

Jā. Ezeru var apmeklēt ar mājdzīvniekiem.

Jāievēro ezera kārtības noteikumi.

Kas jāievēro Kaņiera ezerā?

Ezerā ir jāsargā putni.

Tāpēc dažreiz apmeklētājiem ir aizliegts nākt.

Putni vij ligzdas un perē.

Tad putnus nedrīkst traucēt.

Pie ezera ir zīmes par aizliegumiem.

Par aizliegumiem var noskaidrot šeit: https://www.manacope.lv/

Vai ezera laivu bāzē ir dušas?

Nē. Ezera laivu bāzē dušu nav.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums