Lielauces ezers

Par Lielauces ezeru

 

Ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.

Ezerā var aktīvi atpūsties.

Ezeram blakus ir Lielauces pils.

No pils var aiziet uz ezeru.

Apmeklētāji uz ezeru iet pa dēļu laipu.

No laipas var redzēt ezeru un apkārtni.

Apmeklētāji var staigāt gar ezeru.

Ezers ir skaists.

Ezerā var redzēt daudz putnu.

Ezera krasts ir purvains.

Tāpēc uz ezeru jāiet pa laipu.

Ezera dibenā ir dūņas.

Ezers ir daļa no Vīķu purva lieguma.

Liegums ir aizsargājama vieta.

Tajā apmeklētāji saudzē putnus un augus.

Ezerā var izmantot tikai nomātas laivas.

Braukt ar svešām laivām ezerā ir aizliegts.

biežāk uzdotie jautājumi


Vai ezeru var apmeklēt ar mājdzīvniekiem?

Jā. Ezeru var apmeklēt ar mājdzīvniekiem.

Jāievēro ezera kārtības noteikumi.

Vai pie Lielauces ezera ir dušas?

Nē. Pie Lielauces ezera dušu nav.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums