LVM Gulbju ezers

Par Gulbju ezeru

 

Gulbju ezers atrodas blakus atpūtas centram “Spāre”.

Pie Gulbju ezera var patīkami atpūsties.

4 galerija gulbjuezers

Gulbju ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.

Apkārt Gulbju ezeram ir mežs.

Ezerā var peldēties vai braukt ar laivu.

No laivas var vērot apkārtni.

No laivas var arī makšķerēt.

Ezerā dzīvo daudz zivju.

Gulbju ezers ir sekls.

Vidējais dziļums ezerā ir 1,5 metri.

Visu ezera gultni klāj zemūdens augi.

Pie ezera ir peldvietas un piknika vietas.

Pie ezera var arī nomāt laivas un ūdens velosipēdus.

 

Brīdinājums!

Aukstā laikā ezeru klāj ledus.

Dažkārt to var klāt arī bieza sniega sega.

Tad atrasties uz ezera ir bīstami!

 

Ezerā var izmantot tikai nomātas laivas.

Braukt ar svešām laivām ezerā ir aizliegts.

Vairāk informācijas var saņemt:

- pa tālruni 26 669 099,

- pa e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

biežāk uzdotie jautājumi


Vai Gulbju ezerā drīkst makšķerēt?

Gulbju ezerā drīkst makšķerēt ar speciālu atļauju.

Kur var nopirkt atļauju makšķerēšanai Gulbju ezerā?

Makšķerēšanas atļauju var nopirkt atpūtas centrā “Spāre”.

Atļauju var nopirkt katru dienu no 9.00 līdz 19.00.

Kādi noteikumi jāievēro makšķerniekiem?

Makšķerētājiem ir jāievēro noteikumi par:

- makšķerēšanas rīkiem;

- makšķerēšanas veidiem;

- noķerto zivju daudzumu;

- citiem ierobežojumiem.

Tie ir valdības noteikumi.

Vai ezerā drīkst izmantot savu laivu?

Nē. Pa ezeru drīkst braukt tikai ar nomātām laivām.

Laivu noma pieejama atpūtas centrā “Spāre”.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums