Par Pokaiņu mežu
Pokaiņu meža saimnieki ir Latvijas valsts meži.
Pokaiņu mežs ir interesanta un neparasta vieta.
Pokaiņu mežā ir stāvi pauguri un dziļas ielejas.
Tur aug dažāda vecuma koki.
Vecākajiem kokiem virszemē redzamas lielas saknes.

Interesantākais un neparastākais Pokaiņu mežā ir akmeņi.
To ir ļoti daudz.
Akmeņi ir dažādās kaudzēs un vietās.
Daudzie akmeņi rada īpašu iespaidu.
Dažiem akmeņiem ir nosaukumi.
Pokaiņu mežs atrodas 13 kilometru attālumā no Dobeles.
Pokaiņu mežā ir skaisti.
Pokaiņu mežā apmeklētāji var orientēties.
Pa Pokaiņu mežu patīk braukt arī kalnu riteņbraucējiem.
Pokaiņu mežā ir izveidotas vairākas takas.
Taku kopējais garums ir 15 kilometri.
Takas iet kalnā augšā un no kalna lejā.
Pa takām reizēm ir grūti staigāt.
Tāpēc kājās jābūt ērtiem apaviem.
Ar bērnu ratiņiem ieteicams iet pa Loka ceļu.
Pa Loka ceļu ir vieglāk iet un braukt.
Pa Loka ceļu drīkst braukt arī ar automašīnu un autobusu.
Diemžēl gar Loka ceļu nav daudz apskatāmo objektu.
Pokaiņu mežu var apmeklēt jebkurā laikā.