Par dabas parku Tērvetē

 

Pirms apmēram 60 gadiem Tērvetē izveidoja pirmās pastaigu takas.

Tagad parks aizņem vairāk nekā 1200 hektārus.

Lielu parka daļu veido Pasaku pasaule.

Parka apskatei vajag vismaz 3 stundas.

Tērvetē dzīvoja latviešu rakstniece Anna Brigadere.

Anna Brigadere ir uzrakstījusi pasaku lugu par Sprīdīti.

Vienu parka daļu sauc par Sprīdīša zemi.

Parkā ir arī citi Brigaderes grāmatu tēli.

Parkā ir Sprīdīša un Lutauša, Meža Ķēniņa un Anneles un citu pasaku tēlu skulptūras.

Daudzi cilvēki fotografējas ar Sprīdīti un Lutausi.

Ceļš pie Sprīdīša un Lutauša sākas no Atrakciju laukuma.

Dabas parkam Tērvetē ir vairākas daļas.

Rūķīšu mežā ir Rūķu ciemats un rūķu pilsēta.

Rūķu pilsētas nosaukums ir Čiekure.

Pa Rūķu meža takām var braukt cilvēki riteņkrēslos.

Rūķu ciematā un pilsētā ir mazas koka mājiņas un bruģētas ielas. Rūķu sētā var satikt Tērvetes rūķus.

Rūķu pilsētā ir koka skatu tornis.

6 galerija lvmdabasparkstervete mazaka

Pasaku mežā ir dažādas koka skulptūras.

Viena no vecākajām skulptūrām ir Meža ķēniņš.

Meža ķēniņam blakus  ir sargs un citi pils iedzīvotāji.

Blakus Meža Ķēniņa pilij ir Raganas sils.

Sils ir priežu mežs.

Raganas silā dzīvo sikspārņi, zirnekļi, velns un ragana.

 

Atrakciju laukumā ir šķēršļu takas, ceļš pie Sprīdīša un Lutauša, labirints un koka pils.

Pie atrakciju laukuma ir atpūtas vieta.

Tur var paēst.

Ēdiens jāpaņem līdzi pašam.

3 galerija lvmdabasparkstervete maza

 

Kurbada zeme paredzēta jauniešiem.

Kurbada zemē ir velosipēdu parks.

Velosipēdu parkā ir trase ar dažādiem pacēlumiem un tiltiem.

Pa šo trasi var braukt apmeklētāji.

Velosipēdu trases garums ir gandrīz 3 kilometri.

Kurbada zemē ir arī tīklu parks un tauriņu māja.

Kurbada zemē ir viegli iet kājām un braukt ar velosipēdu.

Kurbada zemē ir viegli braukt cilvēkiem riteņkrēslā.

Te brauc arī Pasaku bānītis.

Pasaku bānītis ir neliels vilciens.

Kurbada zemē var uzkāpt skatu tornī.

Te var doties arī garākās pastaigās.

Tālākās Kurbada zemes daļas ir Vecais priežu parks, Zaļā klase un Gulbju tilts.

Pie dabas parka ieejas ir informācijas centrs.

Šajā ēkā ir biļešu kase, kafejnīca un ērtas tualetes.

Blakus informācijas centram  ir suvenīru veikaliņi.

Te ir arī piknika vieta.

Piknika vieta  iepriekš jāpiesaka, zvanot uz informācijas centru (tālrunis 28309394).

Ir arī citas piknika vietas pie automašīnu stāvlaukuma.

Tās ir bez maksas un nav iepriekš jāpiesaka.

Dabas parks Tērvetē ir izcila vieta apmeklējumam.

Gaidām ciemos!

 

cenas


Ieejas maksa parkā

Pieaugušajiem — 6 eiro

Skolēniem, studentiem, pensionāriem, cilvēkiem ar 3. grupas invaliditāti — 4,50 eiro

Cilvēkiem ar 3. grupas invaliditāti ir jāuzrāda apliecība

Bērniem līdz 6 gadu vecumam un cilvēkiem ar 1. un 2. grupas invaliditāti — ieeja bez maksas

Cilvēkiem ar 1. un 2. grupas invaliditāti ir jāuzrāda apliecība

Ģimenēm — 4,50 eiro no cilvēka

Ar Goda ģimenes apliecību — 15,50 eiro visai ģimenei (2 pieaugušie un bērni līdz 18 gadu vecumam)

Bezmaksas ieeja parkā

Bērniem līdz 6 gadu vecumam un cilvēkiem ar 1. un 2. grupas invaliditāti — ieeja bez maksas

Cilvēkiem ar 1. un 2. grupas invaliditāti ir jāuzrāda apliecība

Brauciens ar Pasaku bānīti

Vienai personai — 1,50 eiro

Brauciens: Atrakciju laukums - Informācijas centrs

Ar Goda ģimenes apliecību — 50% atlaide

Velkamo ratiņu noma

4 eiro stundā

2 eiro par katru nākamo stundu

Velosipēdu noma

5 eiro pirmā stunda

3 eiro par katru nākamo stundu

15 eiro par visu dienu

Iepriekš jāsamaksā drošības nauda – 15 eiro

 

Nūjošanas inventāra noma

5 eiro par nūju pāri

Tērvetes Tarzāna parks

Informācija par cenām: tervete.tarzans.lv

Tērvetes tīklu parks

Informācija par cenām: tervetestikluparks.lv

 

Tērvetes Gaisa takas

Informācija par cenām: facebook.com/gaisatakas

Tērvetes Tauriņu māja

Informācija par cenām: tervetestaurini.lv

Anneles Zoo

Informācija par cenām: anneleszoo.lv

Augēnijas zirgu izjādes Tērvetē

Informācija par cenām: izjadestervete.lv

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
sākums
objekti kartē
Profils

Krāsu uztvere

Teksta lielums